סיורים קרובים

Public Gardens
הטוב של בוסטון
בוסטון היא אחת מן הערים היפות, המעניינות והמטופחות בארה”ב. הסיור כולל ביקור בשכונות יפהפיות, רחובות ציוריים, שדרות רחבות ידיים וגנים מטופחים.
George-washington2
שביל החירות

סיור בשביל החירות הוא אחד מהדברים ש”חובה לעשות” כשמגיעים לבוסטון. זהו סיור מרתק שעוסק בימים שקדמו לעצמאותה של ארה”ב, באתרים ובסיפורים של האנשים אשר הציתו את אש המהפכה.

WhatsApp Image 2024-02-11 at 11.47.25 AM
מעשיות אורבניות

שכונותיה העתיקות של בוסטון אוצרות בקרבן סיפורים אשר עיצבו את דמותה ואת נשמתה של העיר. נטייל ברחובות ציוריים בני 400 שנים ונשמע אודות דמויות ואירועים שהתרחשו כאן ונצרבו בדפי ימיה של בוסטון. מאסונות מסמרי שיער ומעשי שוד נועזים ששימשו השראה לסרטים ידועים, ועד מעשיות רומנטיות ואגדות אורבניות שובות לב. ניפרד ממרצפות האבן ונתהלך לאורכו של הנמל – מהחשובים בנמליה של ארה”ב. את הסיור נסיים ברובע, אשר עד לפני שני עשורים שימש כאזור תעשייה מיושן ומפויח וכיום הפך לרובע הנוצץ והחדיש ביותר בבוסטון.

fall 3
שלכת במאונט אובורן
הר אובורן הוא לא רק מקום קבורה עתיק, אלא גם אתר מרהיב ביופיו שבו בחרו להיקבר מפורסמים עליהם נשמע בסיור. בסתיו, משתנים גווני העצים ופלטת צבעי השלכת נפרשת כאן במלוא הדרה.
סיור קולנרי בוסטון
סיור אוכל בוסטונאי
הסיור הקולינארי מתמקד במטבח הבוסטונאי וכולל טעימות של מגוון מאכלים המזוהים עם בוסטון ועם ניו אינגלנד. נבקר בשני שווקים שונים זה מזה ובמסעדה הוותיקה ביותר בארה”ב, נאכל טוב ונרים “לחיים” עם בירה מקומית משובחת.
20230427_111532
נשים שעשו היסטוריה
באק ביי (Back Bay) היא אחת מן השכונות היפות והנחשקות בבוסטון. נעבור בין רחובות השכונה ונספר את סיפורן של נשים מעוררות השראה שעשו היסטוריה, ששינו את פני העיר והטביעו בה את חותמן.

תקופת החגים בבוסטון

תקופת החגים בצפון אמריקה מתייחסת בדרך כלל לתקופה שמתחילה בחג ההודיה (ביום חמישי הרביעי של חודש נובמבר) ומסתיימת ב 1 לינואר, ראש השנה האזרחי. בתקופה זו חוגגים גם את חג המולד (כריסטמס) וחנוכה, חגי האור.
בתקופה זו בוסטון, היפה בכל ימות השנה, נראית חגיגית במיוחד כשהיא מקושטת ומוארת, ומתקיימים בה מספר אירועים למבוגרים וילדים.

הדלקת עץ חג המולד

הדלקת עץ חג המולד בפארק בוסטון קומון (Boston Common) הוא אחד מהאירועים המרכזיים בבוסטון והוא כולל הופעות מוסיקה, השתתפות של אנשי ציבור וביקור של סנטה. העץ בבוסטון קומון הוא מתנה שנשלחת מידי שנה מנובה סקוטיה לתושבי בוסטון כסמל של ידידות והכרת תודה על עזרתם בשעת משבר. המסורת הזו החלה בשנת 1917 כאשר בנמל העיר הליפקס שבנובה סקוטיה, אירע פיצוץ מחריד שהרס חלקים מהעיר והרג אלפים מהם. תושבי העיר בוסטון מיהרו לשלוח צוותים רפואיים, ציוד, מזון, בגדים ותרופות. מאז, מידי שנה, העץ הוא סמל הידידות בין תושבי הליפקס לתושבי בוסטון. בטקס ההדלקה משתתפים נציגים משתי הערים, והוא מסמן את תחילת חגיגות הכריסטמס.

בנוסף לאירוע המרכזי המתקיים לרוב בסוף חודש נובמבר, מתקיימים הדלקות עץ אשוח גם במקומות נוספים: מול שוק קווינסי, קולומבוס פארק שליד הים, ליד החנות של מייסיז, בית המחוקקים ועוד.

רחובות וגנים מקושטים

בוסטון היפהפייה מתקשטת בתקופת החגים והופכת את הטיול בעיר המוארת, אפופת אווירת החג, לחוויה קסומה. לפעמים דווקא הפעילויות החינמיות, שלא הושקעה בהן עבודת יחצנות, הן היפות והמתגמלות ביותר.
כדי לראות את האזורים היפים ביותר בבוסטון בתקופה זו מומלץ לבקר באתרים הבאים:
גנים – הבוסטון קומון Boston Common)) והפאבליק גארדנס   (Public Gardens)
שדרות ורחובות – שדרת קומונוולת’ (Commonwealth Avenue), ניוברי (Newbury), בוילסטון (Boylston).
כיכרות – כריסטופר קולומבוס פארק (Christopher Columbus Park Trellis), סנופורט (Seaport aka Snowport).
כיכר הדואר (Post office Square) והמדרחוב הסמוך למרכז הקניות.
שווקים – פאנייל וקווינסי (Faneuil Hall, Quincy Market).

שווקי חג

בבוסטון ישנם מספר שווקי חגים המתאפיינים באווירה חגיגית, מוסיקה, דוכני אוכל, אלכוהול ושתייה חמה. יש שווקים מקורים ושווקים פתוחים ובכולם ניתן לרכוש מתנות ייחודיות הנעשות בעבודת יד, מאומנות וביגוד ועד פרטי ריהוט ואביזרי אופנה.
Snowsport – בלב רובע הסי-פורט הוא שוק מלא קסם באוויר הפתוח.
SoWa Winter Festival & Market – שוק מקורה בתוך תחנת הכוח ההיסטורית.
שוק החגים של “הדאון טאון קרוסינג” (Downtown Crossing) – שוק פתוח באזור רחובות הקניות וושינגטון (Washington) ווינטר (Winter) וסאמר (Summer). ובו דוכני תכשיטים, אופנה, מתנות ואוכל.
כיכר הרווארד – שוק פתוח ואנרגטי בלב קיימברידג’.

מופעי תרבות ואור

בבוסטון יש סצנת תרבות פוריה, ובזמן החגים מתקיימים בה מידי שנה מופעים מיוחדים לתקופה זו.
מפצח האגוזים הוא מופע בלט קלאסי ואהוב במיוחד וזוהי חוויה שלא כדאי להחמיץ גם אם אינכם חובבי בלט קלאסי ביום יום. המבנה שבו מתקיים המופע הוא בית אופרה ההיסטורי המספק תפאורה מרהיבה למופע הבלט המבוצע על ידי טובי הרקדנים בעולם.
התזמורת הסימפונית של בוסטון במופעים חגיגיים לילדים. פרטים נוספים כאן:

דיסני על הקרח הוא מופע המשלב את אומנות ההחלקה על הקרח עם הסיפורים והדמויות הידועות והאהובות של דיסני.
אורות בגן החיות פרנקלין: גן החיות האהוב הופך בתקופת החגים גם לאטרקציה לילית, צבעונית ופוטוגנית, המושכת עשרות אלפי מבקרים ומתאימה לילדים מכל הגילאים.

מסלול אורות עצמאי בעיירה סומרוויל: תושבי העיירה סומרוויל והעסקים שפועלים בתחומה, מציגים את יצירותיהם בכל עונת החגים. אפשר לעקוב אחרי המסלול באופן עצמאי ולעקוב אחרי מפה דיגיטלית ממיצג למיצג.

  • חשוב להדגיש – ישנן אטרקציות רבות שנראות מבטיחות בזכות עבודת יחצנות מצוינת אך לעתים קרובות הן די מאכזבות. אלו שציינתי כאן לא נמנות על ה”מאכזבות”.



שתף מאמר זה על

LinkedIn
WhatsApp
Facebook

ביקורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים פופולריים