סיורים קרובים

Public Gardens
הטוב של בוסטון
בוסטון היא אחת מן הערים היפות, המעניינות והמטופחות בארה”ב. הסיור כולל ביקור בשכונות יפהפיות, רחובות ציוריים, שדרות רחבות ידיים וגנים מטופחים.
George-washington2
שביל החירות

סיור בשביל החירות הוא אחד מהדברים ש”חובה לעשות” כשמגיעים לבוסטון. זהו סיור מרתק שעוסק בימים שקדמו לעצמאותה של ארה”ב, באתרים ובסיפורים של האנשים אשר הציתו את אש המהפכה.

WhatsApp Image 2024-02-11 at 11.47.25 AM
מעשיות אורבניות

שכונותיה העתיקות של בוסטון אוצרות בקרבן סיפורים אשר עיצבו את דמותה ואת נשמתה של העיר. נטייל ברחובות ציוריים בני 400 שנים ונשמע אודות דמויות ואירועים שהתרחשו כאן ונצרבו בדפי ימיה של בוסטון. מאסונות מסמרי שיער ומעשי שוד נועזים ששימשו השראה לסרטים ידועים, ועד מעשיות רומנטיות ואגדות אורבניות שובות לב. ניפרד ממרצפות האבן ונתהלך לאורכו של הנמל – מהחשובים בנמליה של ארה”ב. את הסיור נסיים ברובע, אשר עד לפני שני עשורים שימש כאזור תעשייה מיושן ומפויח וכיום הפך לרובע הנוצץ והחדיש ביותר בבוסטון.

fall 3
שלכת במאונט אובורן
הר אובורן הוא לא רק מקום קבורה עתיק, אלא גם אתר מרהיב ביופיו שבו בחרו להיקבר מפורסמים עליהם נשמע בסיור. בסתיו, משתנים גווני העצים ופלטת צבעי השלכת נפרשת כאן במלוא הדרה.
סיור קולנרי בוסטון
סיור אוכל בוסטונאי
הסיור הקולינארי מתמקד במטבח הבוסטונאי וכולל טעימות של מגוון מאכלים המזוהים עם בוסטון ועם ניו אינגלנד. נבקר בשני שווקים שונים זה מזה ובמסעדה הוותיקה ביותר בארה”ב, נאכל טוב ונרים “לחיים” עם בירה מקומית משובחת.
20230427_111532
נשים שעשו היסטוריה
באק ביי (Back Bay) היא אחת מן השכונות היפות והנחשקות בבוסטון. נעבור בין רחובות השכונה ונספר את סיפורן של נשים מעוררות השראה שעשו היסטוריה, ששינו את פני העיר והטביעו בה את חותמן.

תחבורה והתניידות בבוסטון

אחת מן המעלות הרבות של בוסטון היא העבודה שהיא קטנה, נעימה מאוד להליכה ברגל ונוחה להתניידות בתחבורה ציבורית. באופן כללי, בזמן שהותכם בעיר, הייתי ממליצה לוותר על רכב ולחסוך את עלויות החניה היקרות ואת העצבים של עמידה בפקקים. התחבורה הציבורית בבוסטון מצויינת והרכבת התחתית (והעילית) של בוסטון היא הרכבת הראשונה בארה”ב ומתפקדת מאז 1897 ברציפות עד היום. על אף שלבוסטונאים יש תלונות לא מועטות על עבודות התשתית שמשתקות לעתים חלקים מהקווים, אפשר לקבוע ברמה גבוהה של וודאות שזו הדרך המועדפת להתניידות הן על ידי המקומיים והן על ידי התיירים.

התחבורה הציבורית על גווניה (רכבות, אוטובוסים, ומעבורות) מופעלת בבוסטון על ידי חברת MBTA ובאתר האינטרנט שלה ניתן להתעדכן בכל מה שחשוב – החל מהמסלול שעליכם לקחת וכלה בקווים שנמצאים בתיקון.

מרבית קווי הרכבת מחברים את העיירות הסמוכות לבוסטון עם מרכזה וישנם קווים של רכבת פרוורית גם לעיירות מרוחקות יותר.

כיצד רוכשים כרטיס?
בכניסה לכל תחנת רכבת ישנן מכונות שינחו אתכם כיצד לרכוש כרטיס – החל מכרטיס בודד ועד כרטיס נטען שנקרא “צ’ארלי”. תשמחו לגלות שהנסיעה ברכבת היא חינמית לילדים עד גיל 11 והעלויות הנסיעה באופן כללי די זולות – כרטיס נסיעה בודד עולה 2.4 דולרים.

הגעה משדה התעופה ואליו:
רכבת – הקו הכחול מגיע עד למרכז העיר בוסטון.
קו אוטובוס – הקו הכסוף מגיע עד לתחנת “South Station” שבבוסטון. (הנסיעה משדה התעופה בקו זה היא חינמית).
מעבורת – אם אתם משתכנים בנמל בוסטון, בנמל העיירה צ’ראלסטאון, או בערים רחוקות יותר אשר אליהן מגיעות המעבורות ייתכן שתרצו לעשות באמצעי זה שימוש. ישנן גם water taxi אך זוהי דרך יקרה יותר.
The Ride – שירות זה מיועד למי שלא יכולים לעשות שימוש בתחבורה ציבורית אחרת. בעלי נכויות שונות יכולים לתאם איסוף משדה התעופה אך מדובר בנסיעה שיתופית כמו בכל תחבורה ציבורית אחרת.
פירוט על האפשרויות השונות אפשר למצוא בכפתור כאן.


אפשרויות נוספות:
מוניות ומיני ואן – תמצאו ביציאה מהטרמינל.
אובר – המיקום עלול להיות מעט מבלבל ולכן מומלץ לעקוב אחר ההוראות הבאות:
מאזור איסוף הכבודה עקבו אחר השלטים לחנייה מרכזית/ UBER
עלו בעקבות השילוט קומה אחת למעלה והשתמשו במעברים העליונים לחניה הציבורית. שם ישנו אזור אליו מגיעים נהגי האובר.

שתף מאמר זה על

LinkedIn
WhatsApp
Facebook

ביקורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים פופולריים