סיורים קרובים

Public Gardens
הטוב של בוסטון
בוסטון היא אחת מן הערים היפות, המעניינות והמטופחות בארה”ב. הסיור כולל ביקור בשכונות יפהפיות, רחובות ציוריים, שדרות רחבות ידיים וגנים מטופחים.
George-washington2
שביל החירות

סיור בשביל החירות הוא אחד מהדברים ש”חובה לעשות” כשמגיעים לבוסטון. זהו סיור מרתק שעוסק בימים שקדמו לעצמאותה של ארה”ב, באתרים ובסיפורים של האנשים אשר הציתו את אש המהפכה.

WhatsApp Image 2024-02-11 at 11.47.25 AM
מעשיות אורבניות

שכונותיה העתיקות של בוסטון אוצרות בקרבן סיפורים אשר עיצבו את דמותה ואת נשמתה של העיר. נטייל ברחובות ציוריים בני 400 שנים ונשמע אודות דמויות ואירועים שהתרחשו כאן ונצרבו בדפי ימיה של בוסטון. מאסונות מסמרי שיער ומעשי שוד נועזים ששימשו השראה לסרטים ידועים, ועד מעשיות רומנטיות ואגדות אורבניות שובות לב. ניפרד ממרצפות האבן ונתהלך לאורכו של הנמל – מהחשובים בנמליה של ארה”ב. את הסיור נסיים ברובע, אשר עד לפני שני עשורים שימש כאזור תעשייה מיושן ומפויח וכיום הפך לרובע הנוצץ והחדיש ביותר בבוסטון.

fall 3
שלכת במאונט אובורן
הר אובורן הוא לא רק מקום קבורה עתיק, אלא גם אתר מרהיב ביופיו שבו בחרו להיקבר מפורסמים עליהם נשמע בסיור. בסתיו, משתנים גווני העצים ופלטת צבעי השלכת נפרשת כאן במלוא הדרה.
סיור קולנרי בוסטון
סיור אוכל בוסטונאי
הסיור הקולינארי מתמקד במטבח הבוסטונאי וכולל טעימות של מגוון מאכלים המזוהים עם בוסטון ועם ניו אינגלנד. נבקר בשני שווקים שונים זה מזה ובמסעדה הוותיקה ביותר בארה”ב, נאכל טוב ונרים “לחיים” עם בירה מקומית משובחת.
20230427_111532
נשים שעשו היסטוריה
באק ביי (Back Bay) היא אחת מן השכונות היפות והנחשקות בבוסטון. נעבור בין רחובות השכונה ונספר את סיפורן של נשים מעוררות השראה שעשו היסטוריה, ששינו את פני העיר והטביעו בה את חותמן.

יום טיול להר מייג’ור (Mount Major)

במרחק של כשעתיים מבוסטון נמצא אגם וויניפיסאקי היפהפה (Winnipesaukee lake). האגם העצום, שוכן באזור האגמים של ניו האמפשיר ומשובץ בעשרות איים המשווים לו איכות פוטוגנית מרהיבה. כדי ליהנות מהיופי הזה, החלטנו לצאת ליום טיול להר מייג’ור. הר מייג’ור הוא יעד טיולים מבוקש ואפשר להבין למה – לא קשה מידי, לא ארוך מידי, הגישה אליו היא קלה והנוף שנשקף מפסגתו פשוט מרהיב!

לאחר שעתיים של נסיעה מבוסטון הגענו לחניון הקטן ממנו יוצאים מספר מסלולים אל ההר. אם החניון מלא,
ניתן לחנות לאורך הכביש הראשי.
במרכז החניון תמצאו מפה גדולה המתארת את אפשרויות הטיול השונות. הכחול (הקשה ביותר), הכתום (קשה קצת פחות), הצהוב (בינוני) והאדום (קל). המסלול הפופלארי ביותר הוא מסלול מעגלי שנקרא: The Boulder Loop ואורכו כ 3.8 מייל – קצת יותר משישה קילומטרים. אנחנו בחרנו במסלול זה. כדי להעפיל לראש ההר בחרנו במסלול הכחול וכדי לרדת ממנו במסלול הכתום. בחניון ישנם שני תאי שירותים ותיבה שבה נהוג לשים 5 דולרים שמטרתם לאפשר תחזוקה של השבילים, השירותים וכיו”ב (אפשר גם לשלם באמצעות ברקוד שאותו ניתן לסרוק במקום).

בחלקו הראשון של המסלול העלייה יחסית מתונה אך רצופה בסלעים (בולדרים – ומכאן  גם שמו), מה שמאט את קצב ההליכה. בהמשך, העלייה הופכת לתלולה ומאתגרת יותר. בחלקים מסוימים מטפסים על משטחי סלע גרניטיים ויפים וכל מבט לאחור מזכה בנוף יפהפה שישתול אתכם במקום ויכפה עליכם מנוחה שבמקרה שלנו כללה אינספור צילומים.
המסלול מוצל ונעים כמעט לכל אורכו והשביל מטפס לעבר הפסגה דרך יער יפה של עצי לבנה, אלונים, עצי אורן ומייפל. לאורך כל הטיול ראינו מטיילים בגילאים שונים והמון כלבים.

כשמגיעים אל הפסגה קשה להפסיק לצלם את הנוף המפעים שנשקף מכאן – האגם, האיים והיערות שמסביב. לאחר רבע שעה של התפעלות, נשנוש ומנוחה, התחלנו לרדת במסלול הכתום. הירידה יפה ורצופת סלעים וככל שמתרחקים מהפסגה היא הופכת למתונה וקלה יותר להליכה.

המסלול ארך כשלוש שעות של הליכה כייפית, עם הרבה עצירות לצילום. בסוף המסלול כבר היינו רעבים אז המשכנו לארוחת צהרים בעיירה המקסימה אלטון (Alton) השוכנת לגדות האגם. ביום יפה אפשר לרחוץ במים, לשוט בסירה, לחתור בסאפ, לשוטט ביריד האומנות שמתקיים כאן בסופי שבוע וליהנות מהאווירה של עיירת נופש טיפוסית לניו-אינגלנד.

כמה פרטים טכניים:
למי מתאים הטיול: לילדים מגיל 6 ומעלה ולמי שמורגל בהליכה.
העונות המומלצות: אביב, קיץ וסתיו (וגם ביום חורף ללא גשם).ציוד: נעלי הליכה טובות, תיק גב נוח עם מים, קרם הגנה, כובע ודוחה חרקים/ יתושים (בחודשי הקיץ יש ימים שבהם יש המון יתושים).

שתף מאמר זה על

LinkedIn
WhatsApp
Facebook

ביקורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים פופולריים