סיורים קרובים

Public Gardens
הטוב של בוסטון
בוסטון היא אחת מן הערים היפות, המעניינות והמטופחות בארה”ב. הסיור כולל ביקור בשכונות יפהפיות, רחובות ציוריים, שדרות רחבות ידיים וגנים מטופחים.
George-washington2
שביל החירות

סיור בשביל החירות הוא אחד מהדברים ש”חובה לעשות” כשמגיעים לבוסטון. זהו סיור מרתק שעוסק בימים שקדמו לעצמאותה של ארה”ב, באתרים ובסיפורים של האנשים אשר הציתו את אש המהפכה.

WhatsApp Image 2024-02-11 at 11.47.25 AM
מעשיות אורבניות

שכונותיה העתיקות של בוסטון אוצרות בקרבן סיפורים אשר עיצבו את דמותה ואת נשמתה של העיר. נטייל ברחובות ציוריים בני 400 שנים ונשמע אודות דמויות ואירועים שהתרחשו כאן ונצרבו בדפי ימיה של בוסטון. מאסונות מסמרי שיער ומעשי שוד נועזים ששימשו השראה לסרטים ידועים, ועד מעשיות רומנטיות ואגדות אורבניות שובות לב. ניפרד ממרצפות האבן ונתהלך לאורכו של הנמל – מהחשובים בנמליה של ארה”ב. את הסיור נסיים ברובע, אשר עד לפני שני עשורים שימש כאזור תעשייה מיושן ומפויח וכיום הפך לרובע הנוצץ והחדיש ביותר בבוסטון.

fall 3
שלכת במאונט אובורן
הר אובורן הוא לא רק מקום קבורה עתיק, אלא גם אתר מרהיב ביופיו שבו בחרו להיקבר מפורסמים עליהם נשמע בסיור. בסתיו, משתנים גווני העצים ופלטת צבעי השלכת נפרשת כאן במלוא הדרה.
סיור קולנרי בוסטון
סיור אוכל בוסטונאי
הסיור הקולינארי מתמקד במטבח הבוסטונאי וכולל טעימות של מגוון מאכלים המזוהים עם בוסטון ועם ניו אינגלנד. נבקר בשני שווקים שונים זה מזה ובמסעדה הוותיקה ביותר בארה”ב, נאכל טוב ונרים “לחיים” עם בירה מקומית משובחת.
20230427_111532
נשים שעשו היסטוריה
באק ביי (Back Bay) היא אחת מן השכונות היפות והנחשקות בבוסטון. נעבור בין רחובות השכונה ונספר את סיפורן של נשים מעוררות השראה שעשו היסטוריה, ששינו את פני העיר והטביעו בה את חותמן.

חוקרים את הקסם ההיסטורי והתרבותי של בוסטון

ברוכים הבאים לבוסטון, עיר שמשלבת באופן מושלם בין היסטוריה, תרבות, טבע וחדשנות. מהאתרים האיקוניים ורחובות רחבי הידיים, דרך המוזיאונים הרבים, בוסטון מציעה חוויה בלתי נשכחת למבקרים מכל הגילאים. בפוסט הזה תקבלו טעימה קטנה מבוסטון ובמסגרתו תכירו כמה מאתרי החובה של העיר.

שביל החירות (Freedom Trail):

אין ביקור שלם בבוסטון ללא שביל החירות הנודע. זהו שביל לבנים אדומות באורך 2.5 מייל המתפתל בין האתרים ההיסטוריים של בוסטון. לאורך השביל תפגשו את בית המחוקקים של מדינת מסצ’וסטס, בית פול רוויר וכנסיית הצפון העתיקה. זוהי דרך נפלאה להכיר את סיפורה של המהפכה האמריקאית והמאבק לעצמאות שהתרחש במהלך המאה ה- 18.

פאנייל הול (Faneuil Hall) :
ממוקם בלב מרכז העיר בוסטון, Faneuil Hall הוא יעד תוסס שבו היסטוריה פוגשת את ההווה וחייה התוססים של בוסטון. פאנייל הול ושוק קווינסי (Quincy Market) נמצאים זה מול זה והם מהאתרים המתוירים ביותר בבוסטון. באחד תוכלו לחקור את ההיסטוריה, ואילו בשני ליהנות מהבמנה המרשים ומדוכני המזון המגוונים. החל ממרק צדפות בשם קלאם צ’אודר (Clam Chaudar) ועד פיצה. ברחבה שבין המבנים ובשטחים שסביבם מופיעים באופן קבוע אמני הרחוב, וישנם דוכנים רבים של מזכרות ייחודיות. האווירה החיה והתוססת הפכה את פאנייל הול וקווינסי מארקט למקום מפגש אהוב עבור מקומיים ותיירים כאחד.

בוסטון קומון ( Boston Common) והגן הציבורי (Public Gardens):
בלב העיר, בין המולת הרחובות, נמצאים הפארק הציבורי הראשון ביותר בארצות הברית – הבוסטון קומון, ולידו הפאבליק גרדנס, שהוא גן נוסף, מרהיב ביופיו ומאפיל במראהו על שכנו הותיק. הקומון נוסד ארבע שנים לאחר הקמתה של בוסטון, ואילו הפאבליק גארדנס הוקם כמאתיים שנים אחר כך. בקומון, שהוא הגדול והותיק מבין השניים תמצאו אנדרטאות המנציחות אירועים בחייה של העיר וכן פסל מרהיב שנחנך בשנת 2023 לזכרו של מרתין לותר קינג. בפאבליק גארדנס הקסום לא תוכלו להפסיק לצלם – האגם, סירות הברבור, הגשר הפוטוגני והצמחייה המטופחת, כל אלו תורמים לאווירה הנפלאה שממנה תוכלו להתענג כאן.

מוזיאונים:
בבוסטון יש אינספור מוזיאונים. מוזיאונים לאומנות שהמפורסמים הם המוזיאון לאמונות יפה (Museum of fine Art), זהו אחד ממוזיאוני האומנות המקיפים בעולם עם אוסף המשתרע על פני למעלה מ-450,000 יצירות אמנות מתרבויות עתיקות ועד יצירות מופת עכשוויות. המוזיאון מציע מסע שובה לב דרך היצירתיות האנושית מראשיתה ועד ימינו. מוזיאון איזבלה סטיוארט גרדנר (Isabella Stewart Gardner) – את ביתה, שנראה כמו אחוזה וניצאנית, הפכה האספנית איזבלה גרדנר למוזיאון יוצא דופן אשר בו גם התרחש שוד האומנות הגדול בעולם. מוזיאון נוסף הוא המוסד לאומנות עכשווית (Institute of Contemporary) שבו תוכלו למצוא מיצגים של אומנים עכשווים בחלל מרשים הצופה אל הים.
בבוסטון ישנם מספר מוזיאונים שילדים יכולים להינות מהם (אך גם מבוגרים) – בראש ובראשונה זהו מוזיאון המדע (Science Museum) המצויין שקטף כל פרס אפשרי, נחשב לאחד מהמוזיאונים המובילים בתחומו בעולם. מגוון התערוכות, הקבועות ומהשתנות, האפשרויות לפעילות אינטראקטיבית וגודלו המרשים, מבטיחים הנאה גם לאחר מספר ביקורים. מוזיאון נוסף שאהוב בעיקר על ילדים צעירים הוא – מוזיאון הילדים שבו אתם ההורים, תוכלו להתרווח ולצפות בילדכם חוקרים את עולמות התוכן שבתערוכות.

המוזיאון האחרון שאזכיר כאן הוא מוזיאון ייחודי בשם “מוזיאון מסיבת התה” (The Tea Party Museum) – הביקור במוזיאון הוא למעשה סיור המודרך על ידי שחקנים שיחזירו אתכם בזמן לימים שקדמו למלחמת העצמאות ולאחד מאירועי השיא במאבק – “מסיבת התה של בוסטון”.

אוניברסיטת הרוורד:
שום ביקור בבוסטון אינו שלם בלי טיול באוניברסיטת הרווארד, אחד המוסדות האקדמיים היוקרתיים בעולם. גם ללא סיור מודרך אפשר ליהנות משיטוט בקמפוס המטופח, מחצר הרווארד, לספוג את האווירה האינטלקטואלית שעיצבה דורות של מוחות מבריקים. אם לא הספיקו לכם המוזיאונים, אז גם כאן תוכלו לבקר במוזיאון הרווארד להיסטוריה של הטבע, שם תוכלו להתפעל מתערוכות מרתקות המציגות דברים רבים, ממאובני דינוזאורים ועד לאוספי אבני חן.

שתף מאמר זה על

LinkedIn
WhatsApp
Facebook

ביקורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים פופולריים