סיורים קרובים

Public Gardens
הטוב של בוסטון
בוסטון היא אחת מן הערים היפות, המעניינות והמטופחות בארה”ב. הסיור כולל ביקור בשכונות יפהפיות, רחובות ציוריים, שדרות רחבות ידיים וגנים מטופחים.
George-washington2
שביל החירות

סיור בשביל החירות הוא אחד מהדברים ש”חובה לעשות” כשמגיעים לבוסטון. זהו סיור מרתק שעוסק בימים שקדמו לעצמאותה של ארה”ב, באתרים ובסיפורים של האנשים אשר הציתו את אש המהפכה.

WhatsApp Image 2024-02-11 at 11.47.25 AM
מעשיות אורבניות

שכונותיה העתיקות של בוסטון אוצרות בקרבן סיפורים אשר עיצבו את דמותה ואת נשמתה של העיר. נטייל ברחובות ציוריים בני 400 שנים ונשמע אודות דמויות ואירועים שהתרחשו כאן ונצרבו בדפי ימיה של בוסטון. מאסונות מסמרי שיער ומעשי שוד נועזים ששימשו השראה לסרטים ידועים, ועד מעשיות רומנטיות ואגדות אורבניות שובות לב. ניפרד ממרצפות האבן ונתהלך לאורכו של הנמל – מהחשובים בנמליה של ארה”ב. את הסיור נסיים ברובע, אשר עד לפני שני עשורים שימש כאזור תעשייה מיושן ומפויח וכיום הפך לרובע הנוצץ והחדיש ביותר בבוסטון.

20240911_084145
Perfect Picture Boston

This tour is an awesome mix of sightseeing and photography workshop! Visit Boston’s most Instagram-worthy spots. You’ll pick up handy tips and tricks for snapping amazing photos with your phone while exploring the city’s iconic landmarks and hidden gems.

fall 3
שלכת במאונט אובורן
הר אובורן הוא לא רק מקום קבורה עתיק, אלא גם אתר מרהיב ביופיו שבו בחרו להיקבר מפורסמים עליהם נשמע בסיור. בסתיו, משתנים גווני העצים ופלטת צבעי השלכת נפרשת כאן במלוא הדרה.
סיור קולנרי בוסטון
סיור אוכל בוסטונאי
הסיור הקולינארי מתמקד במטבח הבוסטונאי וכולל טעימות של מגוון מאכלים המזוהים עם בוסטון ועם ניו אינגלנד. נבקר בשני שווקים שונים זה מזה ובמסעדה הוותיקה ביותר בארה”ב, נאכל טוב ונרים “לחיים” עם בירה מקומית משובחת.

שייט על נהר הצ’ארלס

שייט על נהר הצ’ארלס הוא אחת מהחוויות הכייפיות והמיוחדות שתוכלו לעשות בבוסטון. משייט על קאנו בסביבה עירונית ועד שייט קייקים בשמורת טבע עשירה בצמחיית נחלים, בעלי חיים ובעיקר רוגע ממכר.

שייט בחלקו העירוני של הנהר

נווטו ל: 1071 Soldiers Field Rd, Boston, MA 02134

כאן תוכלו לשכור קאנו או בקייק וזו חוויה משפחתית כייפית ממש – שטנו כאן בקאנו שמתאים לחמישה אנשים. בגדול – שייט בקאנו בטוח ויציב יותר, השייט בקייק נוח יותר לניווט ולדעתי גם מהיר יותר. לא חשוב מה תבחרו, השילוב של טבע ועיר בא כאן לידי ביטוי בצורה הכי יפה שיש ומושך חותרים רבים, תיירים וסירות (שמחוייבות להאט בחלק הזה של הנהר). בסוף השייט תוכלו לעשות שייט על גדת הנהר.

שייט בחלק “טבעי יותר” של נהר הצ’ארלס:


נווטו ל: Newton Boathouse Public Parking
אם אתם רוצים לברוח אל הטבע (במרחק קצרצר מהעיר), לשמורה יפהפייה שבה תוכלו ליהנות משייט שליו על הנהר, איים קטנים, בעלי חיים בשפע – ברבורים, אווזים, ברווזים, אפילו כמה אנפות. צבי מים לטורות. בנוסף לצמחיית הנחלים היפה הנופרים פורחים בקיץ בהמוניהם. פשוט יפהפה. אה…וגם כמה הפתעות שמסתתרות על גדות הנחל.

אז מה צריך לדעת?
אם יש לכם קייקים/ סאפ – הירידה אל המים היא מהחנייה.
אם אתם צריכים לשכור כלי שייט (קאנו, סירת פדלים או קייק), כנסו לאתר של Puddle Boston לפרטים על עלויות ומידע נוסף.

שתף מאמר זה על

LinkedIn
WhatsApp
Facebook

ביקורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים פופולריים